BILE NEXT REUNION??????

REUNION KE-2 : GAMBANG 13& 14 APRIL 2013

Wednesday, 19 November 2008

Menjejak Rakan2 4 Reunion


Nama aku Rashidi Jonid. Orang slalu panggil aku atok....walau asalnya Datuk. Dulu nginap kat Tasik B. Bilik aku dah lupa dah. Tu masa diploma laah. Masa degree aku menyewa kat area rumah kubor skali ngan ajis, salleh sukun, mack, taiko, syed imran, misai, tuyek dan arwahnye sudin(alfatihah). Saper2 yang rasa diri anda adalah budak2 Diploma + Degree Accounting Uitm Dungeon, Ganu batch (1996-1998)(1999 - 2001) meh lah antar biodata anda. Klu ader yang terasa cam knal jer mamat nih anto ler sesuatu. Wat masa ni aku tgh usahakan sesuatu spayer dapatlah kiter merapat kan ukhwah dan boley ler wat parti sex liar sket....tak byk...sket sjer. Skang aku masih lagi attach kat odit firm. Dengar2 bebudak lain dah ramai dah bercabang2......bukan kawin dua...maksud aku dah bermacam2 kerjaya. Ader yg success giler, ader yg down pon ader. Aper kater kiter sama2 kongsi sket citer tu. (bukan MLM taw). Saper2 raser nak pelempang meh laa promote MLM.(aku anti MLM). Skadar cuma nak bkongsi citer, suka duka kaworang, dan merapatkan ukwah sesama kita laaa. OK laa...aku bukan pandai tulis blog nih. Harapan aku cuma satu jer......nak kan contact detail kaworang suma untuk wat Reunion. So dari semasa ke semasa....aku akan updatekan kat sini contact member se'batch' ngan kita spayer snang kiter nak bhubung. Klu kaworang ader just add jer laaa dari list yeh.

9 comments:

Unknown said...

Alo atok..... ingat aku lagi ke...
hehehe....cari lagi x dungun ni kite buat havoc kat sini

pak din

Unknown said...

oopsss....
aufa tu nama anak aku...
email aku masih yg lama khir_din@yahoo.com

atok said...

tu aaa...tgh cari budak2 ex dungun diploma ngan degree. Yang degree mmg aku ader follow up sket2. Diploma suma ilang dah. Kengkawan yang lain dok baca tu meh ler join sekaki.

UjanG said...

oit! salam, aku panjang @ujang..pok din sure konal aku kan

atok said...

Ujang negeri sembilan ko? KLu tak salap aku lah.....

UjanG said...

aku la tu sapa lagi batch kito duk N9...aku sorang yo

atok said...

bagilaa emel kao ujang. Kao nak simpan wat tukun ko. Boleh aku apdate kek kengkawan ni haa.

UjanG said...

email aku..nazry.razali@innobiologics.com yg ko tak konal tu..hampeh tul...

awie said...

atok...ko tau ke maksud bolog berwoq???..ketawa aku baca ko tulis camtu